Trio con Brio

SØNDAG 1. NOVEMBER 2020 KL. 17:00 I KUMUS

Trio con Brio

Beethoven og Beethoven!

I år ville Beethoven være fyldt 250år. Det fejrer vi med en trio af verdensformat.

De strålende beretninger er sande. Trio con Brio Copenhagen har tydeligvis et tårnhøjt niveau på dagens musikscene”

The Washington Post efter en koncert i Kennedy Center.

Soo-Jin Hong, violin
Soo-Kyung Hong, cello
Jens Elvekær, piano

Vi har lavet en særlig aftale med musikerne for at kunne tilbyde så mange som muligt at høre den verdenskendte danske klavertrio under de nuværende Corona-restriktioner.

Der bliver 2 x 1 times koncert med Trio Con Brio med ens koncertprogram.

Ludvig van Beethoven

Klavertrio op 1 nr. 1 i Es-dur

Ludvig van Beethoven

Klavertrio op. 70 nr. 2 i Es-dur

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før) eller ved døren fra kl. 14:00 og 16:30. Der kan på dagen frem til kl. 14:00 købes kombi-billetter til 235 kr. De gælder både til museum og koncert (begrænset antal)

Der er som sagt et begrænset antal publikumspladser til hver koncert grundet Corona-restriktionerne.

Muligheden for kombibilletter til museum og koncerter er annuleret indtil videre grundet Corona-restriktionernes begrænsede antal billetter.

Billetprisen er 200 kr., og 100 kr. for medlemmer af Fuglsang Musikforening.

Børn og unge under 25 år har gratis adgang.

Dørene til koncertsalen åbnes senest et kvarter før koncerten. Der er cafésalg før koncerterne, og alle skal bære mundbind udenfor koncertsalen.

Bestil biletter til koncerten kl. 15:00 her

Bestil biletter til koncerten kl. 17:00 her