Vox Aaros

JULEKONCERT

SØNDAG 2.DECEMBER 2018 KL. 15:00 I KUMUS

Vox Aros

Årets  julekoncert  er  lagt  i  hænderne  –  eller  rettere  stemmerne  - på  herrekoret  Vox  Aros.    Vox  Aros  er  sammensat  af  omhyggeligt  udvalgte  sangere,  primært  fra  landets  universiteter  og  konservatorier.  De  mødes  med  mellemrum  og  øver  op  til  et  korprojekt,  som  i  dette  tilfælde  er  julekoncerten  i  Fuglsang  Musikforening,  som  afslutning  på  en  korweekend  på  Lolland.

Koret  ledes  af  komponisten,  pianisten  og  dirigenten  Uffe  Most.  Hans  erklærede  ambition  er,  at  Vox  Aros  skal  være  landets  bedste  herrekor.  Koret  har  været  på  turnéer  rundt  omkring  i  Europa,  sidst  i  Nuuk  i  Grønland.  Desuden  har  Vox  Aros  udgivet  et  par  CD’er.

Ved  koncerten  i  musikforeningen  vil  koret  dels  synge  det  klassiske  julerepertoire,  dels  præsentere  nogle  af  de  mindre  kendte  værker,  som  er  skrevet  i  anledning  af  julen.

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før) eller ved døren fra kl. 14:00. Der kan på dagen frem til kl. 14:00 købes kombi-billetter til 225 kr. De gælder både til museum og koncert (begrænset antal)

Drevet afTicketbutler