Trio Lautrup

SØNDAG 5. MAJ 2019 KL. 15:00 I KUMUS

TRIO LAUTRUP

Mellem  brødre.

I  foreningen  har  vi  den  skik,  at  når  der  kommer  en  ny  musiker  i  vores  husorkester,  Ensemble  Storstrøm,  så  arrangerer  vi  en  præsentationskoncert  med  det  nye  medlem.

Denne  gang  er  turen  kommet  til  Tobias  Lautrup,  som  siden  september  -16  har  siddet  på  cellostolen.  Tobias  er  ud  af  en  musikalsk  familie.  Hans  bror,  Tue,  er  violinist  og  virker  som  kammermusiker  bl.a.  i  Zapolsky  Kvartetten  og  som  orkestermusiker  i  Radiosymfoniorkestret.

Violin  og  cello  ...  Der  mangler  ligesom  noget.  Men  heldigvis  er  der  en  bror  til,  ikke  af  blodet,  men  af  ånden.  Han  hedder  Eskild  Winding  og  er  pianist,  og  så  har  vi  en  klavertrio.    Og  selv  om  blod  er  tykkere  end  vand,  bliver  det  forhåbentlig  kun  sved  og  tårer,  det  kommer  til  at  koste,  når  trioen  indtager  scenen  -  men  det  bliver  til  gengæld  i  rigelige  mængder.

Romantikken  er  i  højsædet,  i  klavertrioer  af  Schubert  og  Brahms

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før) eller ved døren fra kl. 14:00. Der kan på dagen frem til kl. 14:00 købes kombi-billetter til 225 kr. De gælder både til museum og koncert (begrænset antal)

Drevet afTicketbutler